Dzisiaj niemal każdy ma konto w jakimś serwisie społecznościowym. Jeśli nie na Facebooku to na Linkedinie, Instagramie, YouTubie, TikToku itd. Czy to oznacza, że każdy agent ubezpieczeniowy powinien prowadzić swój profil social media?

Odpowiedź brzmi NIE.

Nie każdy powinien to robić, ale jeżeli tego nie robi, to ogranicza grono swoich potencjalnych klientów.

Nikt nie przyjdzie do Ciebie i nie każe Ci zakładać kont na Twitterze czy Google+. Musisz poczuć, że to jest coś, co pomoże Ci w codziennym działaniu. A możesz się o tym przekonać czytając regularnie mojego bloga 😉

Media społecznościowe dają olbrzymie możliwości docierania do wybranych grup odbiorców, pozwalają na precyzyjne dobieranie osób, do których chcemy zaadresować nasz komunikat reklamowy.

Chcesz przedstawić swoją ofertę najbogatszym mieszkańcom Twojego miasta? Bardzo proszę, możesz to zrobić przy pomocy reklam.

Chcesz zbudować swoją rozpoznawalność wśród klientów? Załóż profil, dołącz do grup tematycznych, publikuj wartościowe materiały.

Chcesz znaleźć pracownika do swojej agencji? Nic prostszego, wykorzystaj moc linkedina i reklam na facebooku i instagramie.

Chcesz sprzedawać więcej ubezpieczeń majątkowych, turystycznych, OC, życiowych lub zdrowotnych? Wszystko to możesz osiągnąć przy odpowiedniej kombinacji działań w mediach społecznościowych.

Być może jeszcze nie zdajesz sobie sprawy, ale masz wszystko, żeby zdobywać nowych klientów przez internet. Na tym blogu znajdziesz przykłady, pomysły i wskazówki jak możesz skutecznie działać i stawać się coraz lepszy w wykorzystaniu mediów społecznościowych do swojej pracy.

Zachęcam do śledzenia nowości na facebooku, możesz też pobrać krótkiego ebooka ze 107 pomysłami na tematykę postów dla agentów i dostawać maile za każdym razem gdy pojawi się nowy wpis.

Możesz też nie czekać na kolejne dawki wiedzy tylko napisać do mnie z prośbą o pomoc przy działaniach w social media, chętnie Tobie pomogę!

Zdjęcie autorstwa Thought Catalog z Pexels

Author

Write A Comment